אטמים לתעשיית הרכב

אטמי שמן ואטמים

Freudenberg Sealing Technologies היא היצרנית הגדולה ביותר של אטמי שמן. תכננה וייצרה את ה-Simmerring® הראשון בשנת 1929 ומאז ממשיכה לספק פתרונות חדשניים ברמה הגבוהה ביותר. כזרוע ההפצה של קבוצת פרוידנברג, CORTECO מבאיה איתה עשורים רבים של מומחיות בתחום זה. יותר מ-7,000 אטמים ולמעלה מ-6,500 אטמי פיר שונים של Simmering® ואטמי גזע שסתומים הזמינים כיום באיכות OEM. לאחר יותר משמונים שנה, Simmerring® הוא מותג אוניברסלי – עם מגוון יישומים שמתרחב כל הזמן.

חותמות מקודד

בקרת מנוע יעילה על ידי טכנולוגיית איטום

על ידי שילוב של אטם הפיר הרדיאלי המקורי של Simmerring® עם מקודד אלסטומר למדידת מהירות וזווית סיבוב, קבוצת האם שלנו פרוידנברג פיתחה פתרון איטום חדשני בעזרת חיישן משולב שאוטם ומסוגל למדוד מהירות במדויק ובכך תורם ליעילות בבקרת המנוע. עיקרון חדש זה הוכיח את עצמו פעמים רבות בתחום הציוד המקורי.

ערכות איטום לתיבת הילוכים אוטומטית

ערכות איטום שלמות לתיבת הילוכים אוטומטית

תחת המותג TransTec®, Corteco המספקת ל-Independent Aftermarket ערכות איטום תיבת הילוכים אוטומטית באיכות הגבוהה ביותר. לרכיבים של כל ערכה יש את אותם מאפייני עיצוב וחומר כמו הציוד המקורי. Corteco היא יצרנית ותיקה של רכיבי תמסורת OE וכן הספק היחיד לערכות איטום עבור ה-Aftermarket העצמאי. בנוסף למתן כיסוי הרכב הרחב ביותר.

ערכות איטום להגה כוח

הערכה השלמה

ערכה אחת עם כל אטמי הגה הכוח הדרושים. אטמים למשאבות, יחידות מתלה ותיבת היגוי.

אטמים

פתרונות להגדלת הביקוש

אטמי ראש צילינדר מספקים אטימה לנוזלי קירור ושמן סיכה בו זמנית. הלחצים והטמפרטורות ההפעלה במנועים מודרניים נמצאים בעלייה מתמדת. בינתיים, שמני מנוע מכילים תוספים שיש להם השפעה שלילית על אטמים. זה נכון במיוחד לגבי מנועי דיזל בהזרקה ישירה. כתוצאה מכך, האטמים המשמשים במערכות כאלה חייבים לפצות על עיוות דינמי הולך וגובר. הפתרון של Corteco הוא אספקת אטמים הכוללים שילוב של מתכות שונות עם שכבות אלסטומר שונות, המותאמים בקפידה כדי להשלים זה את זה.

אטמי פיר SIMMERRING©

המקורי

Corteco מציעה את המבחר הרחב ביותר של אטמי פיר רדיאלי באיכות OE. כזרוע ההפצה של קבוצת פרוידנברג – המעצבת והיצרנית של -OEM של חברת Simmerrings® – קורטקו נעזרת בידע העצום בתחום החומרים והייצור של חברת האם שלה ומסוגלת לספק מוצרים באיכות OE יוצאת דופן, המצטיינים בעמידות הגבוהה של איטום. זמין גם דור חדש של אטמים חדשניים שעוזרים להפחית חיכוך וצריכת דלק

אטמי גזע שסתומים ושסתומים

ההגנה הטובה ביותר למנועים

אטמי גזע שסתומים צריכים לעמוד בלחץ הגובר כל הזמן, במיוחד במנועים מודרניים. אטמי גזע השסתומים של Corteco, עם טכנולוגיית שפתיים גז, תוכננו במיוחד כדי לעמוד בדרישות הגבוהות הללו ולספק את ההגנה הטובה ביותר עבור המנוע. ערכות מלאות הכוללות את השסתומים והאטמים הדרושים העוזרים לחסוך זמן ולהבטיח לקוחות מרוצים.

צינורות בלמים

הרחבת נפח מינימלית בחיי שירות מקסימליים

CORTECO מציעה מגוון שלם של צינורות בלמים באיכות OE עם אמינות מקסימלית. מיוצר לפי מפרטי ISO 9001-2015, ערבות בבדיקת הבטיחות של Corteco ב-100% המבטיחה שכל צינור בלם נתון לבדיקות לחץ ודיוק קפדניות שנועדו להבטיח עמידות המוצר והתרחבות נפח נמוכה.

ערכות ניקוז שמן

חובה בכל החלפת שמן

כדי לקבל תוצאה חסינת נזילה – החלף תמיד את פקק ניקוז השמן בכל החלפת שמן

פלאגים ואטמים

פתרונות פשוטים בצורה גאונית חוסכים זמן וכסף

פלאגים ואטמים הם חלקי צינור מצופים גומי היוצרים חיבור בטוח ונטול דליפות בין צינורות.