Rod Seals

אטמי מוט צילינדר הידראולי ואטמי מוט פניאומטיים

אטמי מוט מטכנולוגיות איטום פרוידנברג מבצעים משימות מרובות

אטמי מוט משמשים בעיקר בצילינדרים פנאומטיים והידראוליים ויש להם משימה לאטום את מוט הצילינדר הנכנס והיוצא. המטרה היא למנוע בריחת מדיום ההפעלה בלחץ מהגליל. יחד עם זאת, יש להגן עליו מפני מזהמים חיצוניים. Freudenberg Sealing Technologies מציעה את איטום המוט הנכון לכל סוג צילינדר ויישום.

יעילות מרבית מהשילוב הטוב ביותר האפשרי

אטמי מוט מבית פרוידנברג טכנולוגיות איטום משמשים במערכות איטום מתקדמות לצילינדרים מכל הסוגים. הם מותאמים במיוחד למשימות מיוחדות תוך עמידה בציפיות הגבוהות של הלקוחות לאמינות מקסימלית, חיים ארוכים ופונקציונליות. מערכות איטום מוט הידראולי מתקדמות ביותר מורכבות בדרך כלל ממספר אטמים בודדים (ראה דוגמה באיור 1). מה שנקרא האטם הראשוני פונה לחלל העבודה של הצילינדר ואוטם באופן אמין מפני לחץ הפעולה הגבוה בתוך הצילינדר.

חותם המוט המשני המותקן מאחוריו משתלט על פונקציית האיטום העיקרית. הוא נועד להקטין את שאריות סרט השמן על המוט למינימום במהלך הארכתו. אטמים הבנויים מפוליאוריתן משמשים למשימה זו. עם שפת האיטום המוגדרת שלהם, הם מבטיחים את הניגוב של המדיום, ומבטיחים את אטימות הדליפה של הצילינדר כלפי חוץ.

המגבים משמשים כאלמנט שלישי במערכת איטום המוט, בנוסף לאלמנטים המכוונים המונעים את המגע של המוט הנכנס והיוצא עם הבית. המשימה שלהם היא להגן על האטמים הראשוניים והמשניים של המערכות מפני זיהום והשפעות חיצוניות. בנוסף, יש צורך באטמים סטטיים עבור המכסה והצילינדר.

Freudenberg Sealing Technologies המשיכה לפתח את מערכות איטום המוטות שלה ולצייד אותן בפונקציות נוספות. לדוגמה, בנוסף למודולי אחסון לקליטת שמן גרירה, נעשה שימוש בפונקציות פריקת לחץ כאשר מתעוררות דרישות מיוחדות, כולל מהלומות ארוכות או הבדלים גדולים במהירות הנכנסת והיוצאת של המוט. הם למעשה מונעים הצטברות מופרזת הקשורה למערכת של לחץ בתוך מערכת האיטום ומגנים מפני כשל בטרם עת של האטמים הראשוניים והמשניים.

מערכות איטום מוטות פניאומטיות מתקדמות ביותר משתמשות ברכיבי ניגוב/איטום משולבים שכן לחצי הפעולה שלהם נמוכים מאלה של מערכות הידראוליות. בשילוב עם חומרים מיוחדים, מערכות האיטום הללו הן בעלות ביצועים גבוהים.

יהיו התנאים אשר יהיו, מערכות איטום מבית Freudenberg Sealing Technologies עומדות בביצועים מעולים לטווח ארוך.

פתח את תצוגת התלת מימד>>

איטום מוטות בוכנה מציב אתגרים שקשה לפתור. כדי לשמור בצורה מהימנה את הנוזל ההידראולי, חומר האיטום חייב להיות רך יחסית ועמיד בפני שחיקה, ובמקביל, החומר חייב להיות בעל הקשיחות הדרושה למניעת שחיקה ומרווח בלחצים וטמפרטורות עבודה גבוהות. Freudenberg Sealing Technologies משלבת את פרופילי הדרישות הסותרים הללו ברכיב אחד, ה-HDR-2C.

אטם מוט זה מורכב משתי תרכובות פוליאוריטן בעלות ביצועים גבוהים עם קשיחויות שונות. דבר זה מסיר את הצורך בטבעת אחורית וכך מקל על התקנה קלה יותר.

ה-HDR-2C הוא לפיכך הפתרון האידיאלי לתנאי הפעלה קשים. הוא נשאר אטום דינמית תחת עומסי לחץ נמוכים וגבוהים בטווח רחב של טמפרטורות, מ-50 עד +110 מעלות צלזיוס. בהשוואה לאטמי מוט חד-רכיבי קונבנציונליים, יתכנו פערי אקסטרוזיה שהם פי שניים מהגודל המותר הרגיל.

  • אטם המוט LF300 מציג חיכוך נמוך במיוחד ביישומי לחץ עם טווח של עד 160 בר.
  • הוא משמש ללחצי צילינדר של עד 320 בר ויכול לעמוד בטמפרטורות שבין -30°C ל-110°C.
  • רמה גבוהה של אטימות דליפה סטטית ודינמית מושגת הודות לקצוות האיטום המנוקבים שלו.
  • פרופיל א-סימטרי עם שפה פנימית שקועה מאפיין את המבנה שלו.
  • החותם מתאפיין בעיצוב מוגן עם משטח מגע מחורץ בקוטר הפנימי שלו, המאפשר תנועה ללא תנועות אפילו במהירויות החלקה נמוכות מאוד.
  • יחד עם התנהגות ההדבקה האופטימלית שלו, המוצר כולל הזנת החזרת שמן דינמית יוצאת דופן.
  • הקוטר החיצוני שלו מספק התאמה הדוקה ומאובטחת המשמשת כאטימה ראשונית ומשנית במערכות איטום המוטות במהירויות החלקה מותרות של עד 0.6 מ' לשנייה (עבור אטמים ראשוניים) או 0.8 מ' לשנייה (עבור אטמים משניים).
  • נעשה שימוש בפוליאוריתן עמיד בפני שחיקה ליצירת האיטום המדהים הזה וניתן לייצר אותו בגרסת טמפרטורה נמוכה שיכולה לעמוד בטמפרטורות נמוכות עד -50 מעלות צלזיוס.
  • אטם המוט T20 זמין בגדלים סטנדרטיים ומשמש ללחץ צילינדר של עד 400 בר בטמפרטורות שבין -30°C ל-110°C
  • ניתן לספק מוצר זה בהתראה קצרה במידות שבין 8 מ"מ ל-320 מ"מ.
  • לאטמי T20 יש קצוות מחוררים המשמשים להשגת רמה גבוהה של אטימות דליפה סטטית ודינמית.
  • ה-T20 משמש כאטם הראשי למהירויות החלקה של עד 0.5 מטר לשנייה.
  • במהירויות שבין 0.5 ל-0.8 מטר לשנייה, הוא מתפקד מצוין כאטם משני במערכות איטום מוטות.
  • העיצוב הגיאומטרי של החותם מתאים למשוב שמן לתוך תא הלחץ.
  • אטם המוט T20 מיוצר באמצעות פוליאוריטן עמיד במיוחד.
  • גרסאות מיוחדות, כגון וריאציות לטווח קוטר מעל 320 מ"מ או יישומי טמפרטורה נמוכה עד -50 מעלות צלזיוס, אפשריות לפי בקשה.
  • בהתחשב במכלול המאפיינים החיוביים שלו, ה-T20 מספק תמורה טובה מאוד לעלות.